26 august 2014

Siden sidst... #438

Der er da vidst ved at være en del af de der 'siden sidst' indlæg her på bloggen - men når man som mig er blevet dårligere til at få blogget, så er det slet ikke så dum en ting lige at få opsummeret indimellem. SÅ...

Siden sidst...

... er vi alle tre blevet raske igen.
... har vi langt om længe fået givet lejligheden en ordenlig og tiltrængt rengøring.
... er Larsen blevet udvalgt til at deltage i en konkurrence for kokke-elever.
... har jeg fået forlænget mit arbejde 2 måneder mere. 
... er det endelig lykkedes os at få sat dato på den kærestetur, som vi har sparet op til længe. 
... har pigebarnet lært hvad en ko siger.
... er vi gået skridtet videre i at komme de overflødige kilo til livs. (Mere om det, når vi har haft møde med vores hjælpende hånd.)
... har jeg fået en tid hos en plastikkirurg (!) (også mere om det, når jeg har været der.)'

Så var der lige et par teasere til jer.

Udover det, så går dagene jo bare med arbejde, arbejde, dagpleje og en masse praktiske sager. Den ene dag tager den anden, og pludselig er der gået en uge, hvor man ikke har nået en dyt af alt det sjove. Men så er det godt, at der findes weekender.

1 kommentar: