19 maj 2014

Et lille tip

Delte et lille tip på min instagramprofil (@lisalyspunkt) her til aften, men synes da også lige jeg vil dele det her - især hvis man, som jeg, er for nærig til at give 159 danske kroner for en filttop til de fine componibili-borde.

Borderne er jo af plastik, og de er rigtig fine, men overhovedet slet ikke hverken fine, smukke, skønne, smarte eller noget som helst andet end møg upraktiske, når Larsen klokken bæ om natten, får en besked. For så vibrerer hans mobil nemlig, og så larmer det - ikke bare lidt, men MEGET. Det lyder næsten som om mobilen ligger inde i bordet, og at bordet danser hen ad gulvet. Jeg kom i tanke om, at jeg havde set at man kunne få sådan nogle filttoppe til at lægge på, både for syns skyld, men også for at skåne mod ridser osv. og tænkte at det måtte jeg også lige have undersøgt nærmere.

I går kom jeg så lige på en helt anden tanke. Jeg blev nemlig mindet om, at IKEA har runde dækkeservietter af en form for gummi. Så i dag tog jeg et smut ud og hentede 2 stks, hjem og klippe dem til, og bum - fine og forhåbentligt praktiske 'toppe' til vores natborde, til den nette sum af 14 kr. stk. Det er altså NOGET billigere end de 159 kr sådan en filttop ligger til. Så må vi bare håbe de tager noget af støjen, når ham Larsen får sine natlige beskeder.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar