29 marts 2014

Jeg er stadig fan af neglelak - MEN...

.... det behøver nødvendigvis ikke altid være pangfarver eller mørke farver, som førhen. Engang kunne jeg ikke helt se meningen med at bruge tid på at tage en lak på, der alligevel ikke rigtig kunne ses, men det har ændret sig. Faktisk er jeg blevet lige så vild med de helt sarte, nærmest gennemsigtige farver, som jeg er med pangfarverne. Især de blide farver, gør det ikke så meget ved, hvis lakken er skallet lidt af, for det ser man ikke lige så tydeligt som havde man en mørk farve på. Jeg bruger slet ikke neglelak i samme omfang som før (barn), men indimellem sniger jeg mig til lidt mortid og får plejede mine negle. Denne fine lyse lak, havde min bror med til mig, da han var på besøg - det er slet ikke dårligt at have en bror der arbejder et sted der indimellem forhandler Essie.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar