08 februar 2014

Men så sagde vi bare....

.... at det blev lige så varm og skøn en sommer i år, som sidste år, så vores lille nougatbaby (ja, ja - det er nu også blevet et af hendes kaldenavne, og det kommer ikke fra os, men det er da faktisk meget sødt) kommer til at bruge denne kjole jeg købte den anden dag.

 Kjolen er købt i Føtex til 80,-

Åh jah! Jeg er i et enkelt tilfælde, okay, måske faktisk i flere tilfælde, blevet den der 'type'! Den der type, der køber tøj til sit barn, til langt ud i fremtiden. Okay, ved ikke om der findes sådanne 'typer' eller om det er overhovedet ér en type, men det lød meget godt ikke? Eller... Nåh, men nogle ting er simpelthen for søde til at jeg kan lade dem hænge på stativet - og nu er det ikke fordi jeg køber hele garderober i større størrelser hjem ad gangen, men en enkelt ting i ny og næ kan der godt ske, kommer med hjem.
Kjolen her er simpelthen så sød, den bliver desværre ikke gengivet helt rigtigt i farven, på billedet. Men at købe den til hende, til brug nu, ville bare være dumt, for hun ville ikke komme i den, uden hun skulle pakkes ind i alt muligt andet også - så jeg valgte at købe den med hjem i en størrelse, der forhåbentligt passer hende, når hun er lige knap 1 år.

Kan i lige se det for jer? Vores lille nougatbaby i den farve der, en rigtig lækker sommerbaby, der sidder i det grønne græs med bare tæer og nyder det varme vejr. Jeg kan i hvert fald! Kom sol, kom varme, kom sommer - men ikke for hurtigt, for så betyder det bare at vores skønne barn nærmer sig sit første år - og det behøver ikke gå alt for stærkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar