11 april 2013

Dot Dot & Røde Kors

Med så sart hud som jeg desværre er indehaver af, så skal der tages en del forholdsregler, når jeg skal købe make-up, cremer, sæber osv. Noget af det kan være temmelig dyrt, bare fordi det skal være cleanet for alt muligt - egentligt en underlig logik. Derfor blev jeg faktisk temmelig begejstret, da jeg fandt ud af at Pure Dot Dot laver skønne sager uden parfume og parabener. Det gælder både ting til kroppen, men også ganske almindelige ting, som rengøringsmidler til hjemmet. Det er bestemt en ting jeg kunne overveje at købe, næste gang jeg skal have købt nyt til kroppen og lejligheden.


Dot Dot har samarbejdet med Røde Kors og lavet en serie med produkter til kroppen, og rengøringsmidler til hjemmet, som alt sammen er fri for alt det giftige. Det hele er til en overkommelig pris, hvor selv os der ikke har så mange penge at smide rundt med, kan være med og det bedste af det hele er faktisk, at hele 60% af overskuddet går direkte til Røde Kors' hjælpearbejde. Det er da fantastisk - ikke noget med at betale i dyre domme for noget, 'bare fordi' det også skal støtte. Næh nej, fornuftige priser, fri for alt det giftige og så støtter man en god tjeneste. What's not to like?

Kunne du tænke dig selv at støtte op om Dot Dot & Røde Kors, så kan du købe produkterne her.

- og hey, så synes jeg du skulle skynde dig ind på Blogmospheres facebook-side, og hold godt øje, en lille fugl har sunget om at der er en give away på vej, netop med lækre sager fra Dot Dot & Røde Kors.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar