16 december 2011

Weekend

Nu vil jeg tillade mig at holde weekend. Jeg har fået at vide, at jeg skal nyde weekenden, forkæle mig selv og få slappet af. Så nu må vi se om jeg kan leve op til det.
Dagen startede med ren og skær kærestehygge, inden turen gik op til lægen, hen over middag. Samtalen med lægen var rigtig god - vi ønskede hinanden en glædelig jul og et godt nytår, for vi skal ikke ses igen, før (fredag) d. 13. januar. Bum bum... Efter lægebesøget, pakkede Larsen sit "nørde-grej" og drog afsted mod Århus, her skal han tilbringe weekenden i selskab med 9 andre gutter, hvor de skal game. Så den står på alene-weekend for mig - men det er okay. I hvert fald indtil videre... Jeg skal bare hvile og komme mig over den sygdom, der har fået ram på Boulevarden. Larsen var også dårlig i går, men dog ikke dårlig nok til at blive hjemme fra en nørde-weekend. Jeg har helgarderet mig med the, honning, halsbolsjer, sladderblade, clementiner, dyne, bærbar og tv. Weekend - sæt i gang!

2 kommentarer: