17 december 2011

Svendbronx

Dagen i går gik med at skype det meste af dagen, med min gode veninde på Cypern. Derefter med min bror, som jo altså "kun" sidder i Svendborg. Snakken gik og vi blev enige om at lørdag formiddag, da kunne gå med en osetur i byen, fremfor at vi bare sov dagen væk. Min bror skulle finde en fødselsdagsgave til en af sine venner og jeg tænkte at jeg kun ville have godt af, ikke at skulle sidde hjemme heeeele dagen i dag. Så aftalen lød på at jeg skulle være i Svendborg kl. 10, når byen åbnede. Det var jeg også - forfrossen og MEGET træt! Jeg sov helt af helvede til i nat og da kl. var 05, ja, så var der ikke mere trætheds-støv i mine øjne. Lå og stirrede op i loftet noget tid, og besluttede mig så at stå op. Så det var ikke så mærkeligt at jeg pludselig crashede, da jeg sad i det varme tog nogle timer senere. Nåh, men jeg tog mig sammen og min bror og jeg havde nogle hyggelige timer i Svendborg City. Det blev til lidt forskelligt godt fra Tiger, samt lidt andet. Bl.a en ekstra godbidde-bold til tosserne og så var der port-marked i Mosaik, hvor jeg fandt nogle skønne salt og peber-dåser(?) 
 Vi startede lige med lidt at varme os på, i det fine, men kolde vejr.

 Træet her har nok også frosset, i hvert fald havde det fået strik på med skriften: "Syg i Svendborg?"

 Lady med den nye godbidde-bold. Den er af gummi, og er der noget damen elsker, er det legetøj af gummi. Så hun stak straks af med den, ind på sit lager af legetøj.

 De super fede salt og peber dåser. Om de skal bruges eller kun være til pynt, den må jeg lige have vendt med Larsen, når han kommer hjem. De er i hvert fald retro!

2 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er de salt og peber dåser bare fede! Misunder dig helt vildt :p..

    SvarSlet
  2. Ja de er så! Var også bare nødt til at have dem med hjem - så betalte nok lidt overpris, men nu er de mine :)

    SvarSlet