08 oktober 2011

Ventetiden




Jeg har fået en pakke i dag. En pakke med flag på - og så lige denne besked bagpå! Den ligger bare lige der på spisebordet og venter på mig - imorgen altså. Det er jo først imorgen... Heldigvis har jeg et trick der gør, at det hurtigere bliver 'imorgen' - nemlig at sove! Jeg kan med god samvittighed fede den på sofaen resten af dagen, jeg skal nemlig jobbe i nat. Jeg har været tidligt oppe i dag (i forhold til at jeg har været i nattevagt) - Larsen og jeg har nemlig været oppe i byen og handle ind til min fødselsdagsmiddag imorgen. Men hold nu op hvor har jeg set frem til i dag - når jeg går hjem imorgen tidlig kl 7, så kan jeg holde fri en hel uge! Jeg behøver vel ikke fortælle jer at jeg GLÆDER mig!

Rigtig god lørdag blogland!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar