09 oktober 2011

"Min dag" vol. 1










Jeg er netop kommet hjem fra en meget lang og hård nattevagt. Jeg har været skrøbelig i min sidste vagt - jeg har virkelig presset mig selv for hårdt, med alt det arbejde indenfor så kort tid. Nu venter en uges 'ferie' - hvor jeg forhåbentligt får tanket op på energi-depoterne. Nok om arbejde! På vej hjem mødte jeg naboen, som ønskede tillykke - hun fik et tillykke med retur, eftersom hendes datter også fylder år i dag. Jeg kom hjem til flag uden for døren - og et skilt på døren ind til stuen, som jeg ikke ved om jeg er helt tilfreds med. Hmf! Sorry kære kæledyr, jeg må ikke komme ind og sige godmorgen til jer. Nu vil jeg få sovet lidt - har sagt til Larsen han skal vække mig når han vågner. Det er jo sikkert lige om lidt.

2 kommentarer:

  1. Nåhr, hvor sødt!! :)

    Kæmpe stort og kærligt tillykke fra fruen! ;)

    SvarSlet
  2. Mange tak skal du have, Frue :) Håber det går godt med maven og det hele :)

    SvarSlet