02 september 2011

"Jeg kommer lige forbi"

Min kære bror har lige været forbi. Han har været i 'min' by til Open by night. Jeg skrev en sms til ham om han, når han alligevel var oppe i byen, ville se om den bluse jeg forelskede mig i, i går, stadig hang deroppe. Det gjorde den, og nu har han lige været forbi med den - og endda som en gave. Årh der er ikke noget bedre end at blive forkælet! TAK kære bror! Den passer lige som den skal og så matcher den i høj grad mine something blue-stiletter. Min travle bror er allerede taget videre og jeg sidder nu i sofaen med en varm kop the, og Frost på Charlie. Jo jo, er kun 23 - MEN jeg elsker altså 'En sag for Frost'.



2 kommentarer:

  1. Helt ærlig, Frost er jo også totalt genial! ;-)

    SvarSlet
  2. YES! Det er ikke kun mig der er vild med ham - det er jeg nødt til at fortælle Larsen! :)

    SvarSlet