03 september 2011

På min korte vej...

... til og fra arbejde kan man virkelig høre Odenses goder. Lige knap 1 km har jeg til mit arbejde. Det er bestemt ikke langt, men turen til og fra er fantastisk. På min cykeltur til og fra arbejde i dag, lagde jeg virkelig mærke til de hyggelige ting ved byen. Jeg cykler altid ned forbi åen. I det fjerne kunne jeg høre live-musik. Jeg kunne høre søløven fra Zoo brøle. På OB's boldbaner var der glade børn der spillede kamp - jubel fra forældrefronten, ved scoring. Da jeg kørte hen over broen ved åen, kom der folk i cykelbåde på åen forbi. Alt dette var bare på vej til arbejde - på min vej retur var det mørk. Der var dog stadig folk på boldbanerne, unge gutter der sad og hyggede. I det fjerne kunne jeg igen høre livemusik - denne gang fra Flakhaven, hvor der er Radio 3 live i dag. Da jeg kom hjem og ind i vores gård, var det lyden af livemusik og folk der sang med inde fra kroen. Odense kan altså godt være helt fantastisk.

Imorgen tager vi til en anden fantastisk by - nemlig Svendborg. Der skal vi besøge min familie. Jeg glæder mig. Måske der kommer et lille indlæg derfra også. Jeg tænker i hvert fald at jeg vil have mit kamera med, og få taget en masse billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar