02 september 2011

rice lagersalg


Det har været en skøn dag i et dejligt selskab! Jeg har været sammen med denne søde kvinde - Larsens fars kones datter = bonussvigerinde kan man vel godt kalde hende. ANYWAYS! En dag der indebar rice lagersalg af to omgange - JA! Så meget godt var der! Vi måtte læsse bilen efter første hurtige runde, og så ind og kigge igen - det kunne jo være der var noget vi havde misset! Lad mig bare sige at det ikke er sidste gang at vi tager til lagersalg hos rice - HOLD NU OP hvor var der mange lækre sager! Det meste til billige penge - der var nogle enkelte ting, hvor jeg blev for nærig, når man tænker på det var et lagersalg - men som Zvigerinden og jeg snakkede om, så er det nok bare fordi vi ikke havde brug for tingene i virkeligheden, at man pludselig bliver nærig. Turen blev sluttet af i Bazar Fyn med en hyggelig snak over et par kopper the og kaffe. 
Sidste billede viser hvad jeg fik med hjem for 145,-
1 stks grøn vinkøler
Lilla spejl
Blomstret dåse med låg
6 skeer
Melamin fad
Vægt (til en flad 5'er!)
Langt gulvtæppe

6 kommentarer:

  1. sas sleeeeeeet ikke misundelig, nej nej da, for elsker slet ikke rice nixen bixen....eller noget :-P
    (mumler noget om skod kbh der ikke har rice lagersalg).

    SvarSlet
  2. Så må du til Odense når det sker igen ;) Eller alliere (?) dig med en der tager på lagersalg, hvis der er noget bestemt du søger - hint hint hint ;)

    SvarSlet
  3. Hold op hvor har du skaffet dig nogle lækre sager billigt.. Skønt :) Fantastisk farver!

    SvarSlet
  4. Ja, det er fantastisk! Havde endda hævet det dobbelte - og var faktisk bange for jeg ikke havde penge nok med overhovedet. Det havde jeg, og de blev ikke engang brugt allesammen. Det er jo herligt!

    SvarSlet
  5. nøjjjj, elsker rice. Det er nogle super fine sager du har fået dig der. Drømmer også en dag om at jeg kunne komme i nærheden af odense når der er lagersalg hos Rice.

    SvarSlet
  6. Jeg er vild med Rice...deres skønne farver kan kun bringe glæde i hverdagen. God weekend fra Gitte ;-)

    SvarSlet