27 december 2010

SURPRISE-GIVE AWAY

SÅ fandt jeg endelig på en give away. Jeg er selv faldet fuldstændig pladask for denne lækre neglelak fra Rimmel - derfor udlodder jeg denne og en lille ting mere, som jeg endnu ikke er helt sikker på hvad skal være, en lille surprise kan vi kalde det.

Du kan deltage ved at skrive en kommentar til indlægget her, og fortælle mig hvad det bedste har været ved året 2010 for DIG. - det giver dig 1 lod i puljen.
Er du, eller vælger du at blive fast læser, kan du lægge et lod mere i puljen, altså deltage med 2 lodder.
3. og sidste lod kan du lægge i, hvis du vælger at fortælle dine egne læsere om min lille surprise-give away.

Du kan deltage indtil søndag kl. 12.00 - Husk at skriv hvor mange lodder du deltager med. Så trækker jeg en vinder SØNDAG D. 2. JANUAR 2011

4 kommentarer:

  1. Det bedste ved 2010 har helt sikkert været, at jeg mødte min kæreste. Vi har hængt sammen som ærtehalm siden vi mødte hinanden i september, og leder nu efter et sted at slå vores to verdener af garn og musik sammen.

    Intet har været sikkert i 2010, men i dag er én ting sikkert - min elskede 2 meter høje musikker er MANDEN i mit liv, og jeg takker dagligt amor for at have ført os sammen :-D

    Har været fast læser i 100år, så 2 lodder :-D

    Godt nytår! :-D

    SvarSlet
  2. Det bedste ved 2010 må være mit nye hus - hvis bare jeg skal vælge en ting =)
    Jeg er osse fast læser :)

    SvarSlet
  3. Jeg snupper 3 lodder.
    Uhh, lad mig se det bedste jeg har gjort/er sket for mig må være at jeg har fået foretaget en gastic bypass og har tabt 30kg indtilvidere. Ellers må det være at min hund er med hvalpe. :)

    SvarSlet
  4. Åh.. Det bedste i 2010?
    Ved sgu' snart ikke! ÆV!
    Dine dejlige besøg måske:)

    SvarSlet