02 december 2010

Julestemning, hvad er det?


Ja, her er der intet at finde - altså julestemning. Hvis man skal gå ud fra butikkerne her i byen, så har de prøvet at pådutte os kunder at komme i julestemning siden sidst i OKTOBER! Helt ærligt! Oktober måned! - Det er endnu ikke lykkedes dem, ikke når det gælder os herhjemme. Det er meget muligt vi faktisk allerede har været i stemning, men at den så er forsvundet igen, fordi vi jo så blev lokket ud i det, SÅ tidligt! December er og bliver og BURDE være den eneste måned, hvor det er tilladt at pynte op til jul - det er i hvert fald noget, som jeg tror ville virke på mig. At så kommer december, og SÅ kan man rigtig jule den. Det det med at starte så lang tid før, det er bare ikke noget der tiltaler mig. Og så alligevel, så skal jeg nok ikke snakke for højt. Jeg fik penge i fredags, og i dag er jeg lige præcis blevet færdig med at købe julegaver. Jeg mangler to, som jeg skal have med hjem, når jeg i næste uge skal besøge min gode veninde. Så på det punkt er jeg i god tid, og skal ikke julestresse, så det er skam helt fint. Åh, men jeg ville bare ønske at jeg kunne finde lidt julestemning, det er selvfølgelig kun d. 2. i dag, så jeg kan nå det endnu...

3 kommentarer:

  1. Skru fuldt op for Radio Soft - så kommer julestemningen sikkert snigende;)

    SvarSlet
  2. hej jeg kom tilfældigt forbi din blog, og ser du har ildere!
    jeg har også ildere, 3 stk. nu her, man har haft mange :)
    hyggelig blog du har.

    SvarSlet
  3. Kære Lise
    Når du har været hos Camilla og Co, er du sikkert kommet i julestemning - hos dem jules der MAX ;o) -og der er SÅ hyggeligt ;o)
    Håber jeg får et glimt af dig, mens du opholder dig her i verdens navle ;o)
    Knus mor-Gitte

    SvarSlet