03 december 2010

Ny hobby - any ideas?


Jeg har her til aften haft en samtale med mig selv, og jeg er blevet enig med mig selv om, at jeg mangler en slags hobby - udover at tage billeder. Jeg elsker at tage billeder, men nogle gange kunne jeg godt bruge noget andet at tage mig til, f.eks. på sådan en fredag aften hvor der intet sker, hvor jeg alligevel skal tidligt i seng, fordi jeg skal tidligt op imorgen. Mange her i blogland er kreative med lidt af hvert. Jeg har selv prøvet med at strikke, hækle og male, men intet af det har helt fanget min interesse. - Og intet af det kan jeg længere finde ud af.
Jeg har så, inspireret af min dejlige veninde, som laver nogle fantastiske smykker, overvejet om jeg skulle prøve at gå samme vej, sidde og nørkle lidt med nogle smykker. Men så bliver jeg i tvivl om jeg er kreativ nok, eller det hele ender med noget 'copy-pjat'. Jeg har jo efterhånden fået en masse input, af alle de flotte sager der bliver vist her i blogland.

Har du en ide til hvad jeg kunne begive mig ud i, som hobby?

Helst noget der kan nørkles med herhjemme, og som kan tages frem når jeg selv lyster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar