06 november 2010

Life is wonderful!

Hold nu op hvor er livet dog fedt, hvis man vælger at lægge vægt på de gode og positive ting :)
Larsen og jeg har indviet vores medlemskort hos fitnessworld idag. HALVANDEN time blev det til - og vi er total fit for fight og frisk på mere. Mer' vil ha' mer' !
I dag skulle bare være en blød start med at afprøve de forskellige maskiner, og det blev det også. Men hold nu fast, hvor var det lækkert at blive rørt! Jeg har allerede bestilt tid til at få lavet et program, som skal stile efter vægttab. Jeg glæder mig.

Lige om snart bliver jeg hentet, så skal jeg ud og fejre min veninde og hendes mors fødselsdag med and, ris a la mande og hvad der hører til. Min veninde er blevet opereret i knæet og for at spare hende nogle kræfter, gjorde jeg hendes ærinder i dag efter træning. Så nu er det kun mig der ved hvad mandelgaven er. Jubii. Anden blev slagtet i går, så den kan næsten ikke være mere frisk - derudover har en lille fugl sunget om at alt er økologisk, undtagen kirsebærsaucen. Jeg er sikker på det bliver et fantastisk måltid. Chilsen tager med sin mor hjem i dag, men allerede på onsdag, får jeg igen fornøjelsen af hende.
Larsen skal nyde aftenen i selskab med en kammerat, mon ikke de skal bruge tiden foran computerskærmen?

Nu vil jeg gøre det sidste klar, kan i have en rigtig dejlig aften alle sammen :)


- Lisa (som snart er på farten og derfor blogger fra iPhonen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar