09 november 2010

Mit liv som det ser ud lige nu.

Stadig arbejdsløs - undrer mig, hvorfor er der ingen der kan bruge mig til noget - giv mig nu et job!
Sidste uge i praktik - tiden er gået alt for stærkt, jeg kunne sagtens forestille mig at skulle være der altid. Møghamrende syg - ja, søndag morgen skulle jeg vågne med meget snoet hals, alt for meget snot og garanteret også feber.
Afleveret ansøgning - til Højby Dyreklinik, skal have afleveret en masse andre, andre steder også, jagten på en elevplads er gået ind.
Ændringer - datoen for brylluppet er blevet rykket til 10. september, så håber vi at økonomien tillader en fest til den tid.
Vægttab - er SÅ stillestående, jeg kan simpelthen ikke finde motivationen igen.

Jeg håber at jeg er rask til imorgen, så jeg kan komme af sted igen, og få noget ud af min sidste uge på klinikken. OG imorgen skal min søde veninde også fejres, til trods for hun ikke har lyst til at have fødselsdag, så skal vi fejre hende med manér. - har aldrig forstået det med aldersforskrækkelse.

1 kommentar:

  1. Heeey.. Det er ikke alderen den her gang,.. gider bare ikke..

    SvarSlet