03 november 2010

4. uge på madlog + praktik

I mandags sagde vægten -200 g... det går dælme sløjt til da...! - Men sådan går det, når man ikke helt kan tage sig sammen! Det ENESTE jeg har fået taget mig sammen til i denne uge, er at benytte mig af et kampagne-tilbud i Fitness World - træn resten af året for 299 kr. - og både Kommende husbond og jeg er nu meldt ind og starter op på lørdag. Jeg glæder mig til at komme i gang!

Jeg nærmer mig snart den sidste uge på Dyrenes Klinik - øv med ØV på. Det er gået ALT for stærkt, hvis du spørger mig! Jeg er i fuld gang med 3. uge - og jeg ELSKER det! (intet mindre end)
Jeg er blevet bekræftet i og fuldstændig overbevist om, at det er en uddannelse jeg skal have. Det skal bare lade sig gøre. Dagen i dag er bl.a. blevet brugt på at skrive en ansøgning, som jeg skal ud og aflevere imorgen. Jeg er nemlig gået i gang med at søge elevpladser, man må jo gribe chancen når den er der. - I samarbejde med de rare mennesker jeg arbejder sammen med på klinikken, fik jeg skriblet en ret god ansøgning ned, hvis jeg selv skal sige det. Jeg har aldrig været særlig god til det med ansøgninger, så at kunne få hjælp fra nogle af dem, som kunne være modtager af ansøgningen, det er bare lykken. Det sætter jeg virkelig pris på. Tænk hvis det kunne lade sig gøre at blive elev allerede nu? Jeg tør næsten ikke tænke på det.

Imorgen når jeg har været ude med min ansøgning skal jeg på 'invalide'-besøg hos min kære veninde. Hun er blevet opereret i knæet, og er nu bundet til sin lille hybel - og sine krykker. Af samme grund er vi i disse dage hundesitter, det er den famøse Chili som har indtaget vores lille hybel. Hun rå-hygger og nyder at hendes mor glemte hendes seng, for så kan man jo ligge oppe i fodenden af menneske-sengen! - Og det er der jo ingen der lægger mærke til, for man fylder jo ingenting. Jeg sværger på at selvom Chili er engelsk setter blanding og altså en okay størrelse hund, så kan hun nogle gange forvandle sig til den mindste chihuahua der findes. Andre gange kan hun dog også forvandle sig til en kæmpe grand danois. Lige meget hvad hun vælger at forklæde sig som når hun sover, så nyder vi at have hende på besøg. Vores egne totter er dog ikke lige så begejstret som deres forældre, men så er det da godt de sover så meget som de gør. Så opdager de næsten ikke at hun er her. I næste uge skal jeg helt alene passe Chilsen, hendes mor skal nemlig hjemmefra nogle dage og Kommende husbond tager på herretur over til sin ven i København. Så Chilsen, tosserne og jeg får hyblen for os selv. Skønt med skønt på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar