15 oktober 2010

Store bage aften!

Min fredag aften er gået med at stå i køkkenet og bage. Imorgen skal dagen jo tilbringes i familiens selskab, hvor vi skal fejre min brors fødselsdag - og lidt min. Derfor har jeg fået bagt et hav af boller og en brunsviger, som vi skal nyde sammen.

Måske jeg skulle have valgt en lidt større skål.

28 boller og en brunsviger senere.


Tidligere i dag fik jeg sørme post. Dette flotte kort, med en fødselsdagshilsen og et gavekort i, havde fundet vejen fra min dejlige veninde til mig.

Hvor jeg dog elsker de personlige oplevelsesgaver. Og jeg glæder mig helt vildt til at bruge gavekortet!

5 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig og personlig gave, jeg elsker også oplevelser som gave:-)

    SvarSlet
  2. Sikke en god ide med gaven du fik. Hav en god dag i dag med familien.

    SvarSlet
  3. dejlig gave! :) Og hvor ser de boller gode ud! ;) håber i har en dejlig weekend.
    Kh
    Sasha

    SvarSlet
  4. Både kagen og bollerne var SUPER LÆKRE :D

    SvarSlet
  5. Tak for hilsnerne. Vi havde en hyggelig weekend og bollerne var nemlig rigtig gode- kagen blev dog liige en tand for sød til mig :)

    Min veninde finder oftest selv på oplevelser, som vi skal opleve sammen. Hun er simpelthen så skøn. Jeg glæder mig allerede til middagen :)
    Håber i alle har haft en god weekend?

    SvarSlet