15 oktober 2010

1. uge på madlog.

Jeg har langt om længe fået taget mig sammen og er kommet på madlog - med hjælp fra en rigtig dejlig veninde. Min første uge er gået forrygende. Min første vejning efter opstart,var i mandags. Og på den første uge havde jeg sørme smidt 2,8 kg. YaY! Jeg har 'sat' mig til at skulle tabe et kilo om ugen, så starten her er jo fantastisk. Men men men, jeg er godt klar over at man taber mest i starten - så det må jeg bare huske på - når tiden hvor vægten måske står stille, kommer. På mandag skal jeg igen på vægten - og DEN er jeg spændt på. For denne uge her har været hektisk og meget blandet, humørmæssigt og med de sunde/usunde lyster. - Og imorgen må jeg igen slå mig løs, har jeg besluttet, for der skal min bror og jeg jo fejre fødselsdag med boller, brunsviger og varm kakao. Mmmm..!
Nu vil jeg gå ud og få bagt, det er nemlig mig der skal sørge for alt til eftermiddagshyggen i morgen - så ordner vores forældre alt til aftensmaden. Det bliver forhåbentligt en dejlig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar