08 oktober 2010

Nu varer det ikke længe!

Imorgen tidlig kl 8.20 kan jeg fejre min 23. fødselsdag. Jubiiii!!! Dog ringer uret kl 8 - og så på en lørdag - men det er det nødt til hvis jeg ville morgenfejres. Kæresten skal nemlig op på sit nye job og underskrive nogle papirer allerede kl 9.30 (!!!)
Egentligt skulle han først have været til samtale på mandag om et kundeservice job - men det var pludselig ikke eksisterende - nu har han så fået et to måneders vikariat på deres lager. Så har han da foden inde, så håber vi at de beholder ham. Nåh, men han starter mandag morgen, derfor skal papirerne underskrives imorgen. Men fint nok. Så kan vi hygge lidt, og så kan jeg gå i gang med at bage når han smutter. Min skønne veninde og hendes lige så skønne hund, kommer nemlig og fejrer mig ved middagstid. Jubiii!

Men nu - Godnat blogland!

- Lisa (som er gået i seng for i dag. For så bliver det meget hurtigere imorgen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar