07 oktober 2010

Det der med ventetid...


... det er jeg ikke super god til. Ja, altså jeg er ikke særlig gammel når det kommer til fødselsdag og tålmodighed. Så selvom fødselsattesten viser at jeg bliver 23 på lørdag - så kan jeg godt opføre mig som en på 5. ISÆR når jeg for en gangs skyld ikke ved, hvad jeg får at Kommende husbond. Det skal lige siges at jeg de fleste år, faktisk har vidst hvad jeg ville få. Lidt øv. Men sådan er det. I år er det heldigvis anderledes! Jeg har ønsket mig lidt forskelligt, og har (heldigvis) ikke den fjerneste idé om hvad han finder på. Jeg er SÅÅÅ spændt! Jeg holder som sådan ikke fødselsdag på lørdag, jeg har valgt at bruge dagen sammen min skønne kæreste, hvor vi nyder hinanden og noget god mad. Får dog lige besøg af min gode veninde til boller og brunsviger. Men det er så også det - af hvad jeg ved. Lørdagen efter har min bror fødselsdag, så der har vi valgt at slå det sammen og holde fødselsdag hjemme ved de gamle. Så der bliver jeg fejret lidt mere - det glæder jeg mig til.
Men iiiiihhhh.... lad det nu blive lørdag, hva?!

1 kommentar: