14 juni 2010

Must... stay... awake...

ZzZzZzZz.... Bevar mig vel, hvor er jeg dog træt. Vi er netop kommet hjem fra mødet, med forsamlingshus-damen. Det var rigtig hyggeligt, flotte lokaler og gode faciliteter. DOG et lille minus, mht. parkeringsmuligheder. Der er nemlig ikke nogen. Kun hvis man bestikker de omkringliggende forretninger osv. Mon ikke vi finder på noget. Der blev snakket mad, forløb, hvor mange timer det hele skal stå på, osv. osv. Og ikke mindst, blev der givet en pris for hele molevitten. Prisen er faktisk helt i orden, når man tænker på alt det man får. Mad, lavet på stedet. (velkomstdrink, forret, buffet, kaffe/the og natmad), alt efter hvad VI har af livretter. Borddækning (hvor jeg håber at de kan følge min tankegang) 4 medarbejdere (der skal minimum være 1), efterfølgende oprydning. Det er en helt fair pris i mine øjne, jeg har bare min tvivl. Tvivlen bunder ud i, om vi kan nå at spare de penge op, på et år? Når vi derudover, gerne skulle have tøj, hotelværelse og andre ting. Kommende husbond mener at vi skal lægge så meget til side vi kan, og så håbe på at vi kan få lov at låne "resten" i banken. Det lyder fornuftigt. Lige nu kan jeg faktisk bare ikke rumme det i mit hoved, med alle de penge der skal spares op. Vi må se, hvordan det kommer til at forløbe. Nu er vi i hvert fald kommet et skridt videre i projekt bryllup. Jubiiii!
Nu må jeg hellere være lidt aktiv, så jeg ikke falder i søvn, lige om lidt skal bilnøglerne afleveres til min skønne veninde, hvis bil vi fik lov at låne, og derefter står den på lakse/rejemadder. NammeNAM!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar