13 juni 2010

Sprængfarlig bombe!

Jeg er liiige ved at springe... af bare spænding!
Imorgen skal Kommende husbond og jeg ud og se det lokale, vi allerede har booket, til vores bryllupsfest. Jeg har kun hørt om det. Så jeg håber håber HÅBER, at det lever op til forventningerne. Derudover skal vi snakke mad, jeg er lige så spændt på hvad de har at byde på. Det er, alt andet lige, en del lettere, hvis maden kommer fra samme sted. Efter mødet imorgen, kan vi også begynde at planlægge rigtigt. Så har vi nemlig set lokalerne, og kender prisen på (forhåbentligt) mad og leje. Vi skulle jo gerne snart begynde at spare op også. Min plan om at begynde opsparingen, for nogle måneder siden, er desværre ikke lige lykkedes, da der har været lidt kludder med økonomien.
Uuuh, altså... Alle (mine) ideer, har været oppe at vende flere gange. Nogle er blevet skrottet og andre kommet til. Indtil videre, er alt det pomperiøse (staves?!) blevet droppet. Det er slet, slet ikke os. Har bedt Kommende husbond om at nive mig, hver gang jeg taler om noget, der bliver for stort. Så indtil videre hedder temaet FARVER, og jeg har en MASSE ideer. Jeg er spændt på, om det også er det, det ender ud med. 1 år er jo lang tid, der kan dælme komme mange ideer endnu.

Nååårh jah, det har haltet gevaldigt, på det seneste, med det vægttab. Så der skal nok snart gøres noget seriøst ved det, så det ikke ender sådan her...

Billede fundet på google.

1 kommentar:

  1. -Ihhh!! vi glæder os også!! Og lige meget hvad i finder på, så er jeg sikker på at det bliver super :D:D

    SvarSlet