09 maj 2010

What a wonderful world

Jeg har haft en AMAZING day. Trodsede sygdom, og bevægede mig ud i den virkelige verden sammen med Chili og hendes mor. Og var først hjemme igen til aftensmad-tid. Efter maden, kom Chili og hendes mor igen. Og vi har bare hygget sådan - HELE dagen. Dagen har stået på lækker morgenmad, agility-dag hos Maxi Zoo, besøg hos venindes mor, på hendes arbejde, smagt det lækreste fruitbread, været i hundeskov, hygget med totterne herhjemme og har ligget på sofaen og daset til Animal Planet. Det har været en dejlig afslappende dag, men med skønt selskab. Jeg kan godt mærke nu, at jeg ikke er heeelt rask. Men det er på vej i den rigtige retning. Og jeg er overbevist om, at jo længere man ligger og ynker af sig selv, jo længere er man syg.
Nu er jeg gået i seng - har dog den bærbare med. Om lidt vil jeg lukke helt ned, og sove så sødt, så sødt. Og drømme dejligt om min Kommende husbond, som (endelig) vender næsen mod Odense igen imorgen. (Eller egentligt, senere i dag, må det blive...)

Lige en hilsen til min overskønne, super dejlige mor. Glædelig mors dag <3

1 kommentar:

  1. ANIMAL PLANET!!.. verdens bedste stener kanal!!!..
    og nej hvor hyggeligt :D

    SvarSlet