07 maj 2010

De kære små...

... Ja, herhjemme er de kære små, jo altså vores dyr.
Det har jo ikke været nogen hemmelighed, at jeg går og hoster som en gal, bogstavelig talt, for jeg skaber mig virkelig når jeg får sådan et anfald. Mine mærkelige udskejelser har resulteret i et mindre uvenskab herhjemme. Aslan - "the youngest" er BESTEMT ikke glad for mine mærkelige lyde. Han flygter så langt væk som overhovedet muligt, for ikke at være i nærheden af mig,under mine anfald. Og efterfølgende, når han så meget som bare ser mig, så hvæser han! Jeg tror jeg er kommet til at skræmme ham, godt og grundigt. Den lille stakkel. Tihi.

3 kommentarer:

  1. Min lille efterfølger kan da ikke være bange for det :D den kylling :D

    SvarSlet
  2. Jooo, han er vidst blevet lidt skræmt, den stakkel. Men han er tøet lidt op her til aften, han kom op i sofaen for at putte lidt tidligere. Dejligt. :)

    SvarSlet
  3. Hyggeligt :D også er vi jo bare nogle der stener dårligt tv heeelt alene på værelset!

    SvarSlet