06 maj 2010

"Uintelligent og mindre ambitiøs"

"En kvinde der tager sin mands efternavn er både uintelligent og mindre ambitiøs." - Ifølge hollandske undersøgelser. (Tv2-nyhederne)
Jamen, så tager jeg da bare den med, når vi når dertil. Jeg synes det er utrolig romantisk og en STOR kærlighedserklæring, at en kvinde tager sin mands navn. Starten på et nyt kapitel, SAMMEN. Når vi nu alligevel snakker bryllup, så er location umiddelbart fundet og bestilt. Vi skal derud og snakke med dem d. 8. juni, og lige se hvordan det hele ser ud. Men vi har en god følelse. Vi regner stærkt med at det skal være der. Indtil da, prøver jeg at undgå bryllupssnak lidt. Ikke fordi det ikke er super sjovt, men vil heller ikke ende som en eller anden bridezilla ;)
Og alt andet lige, så er det nemmere at arrangere noget med pynt osv. når man har set lokalerne. Helt undgå snakken, kan jeg ikke. Sidst på måneden skal jeg jo til Hillerød og jeg skal møde hende her, der skal designe min kjole. Yay! Og så kan jeg bestemt IKKE undgå snakken, men det vil jeg heller ikke i de dage :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar