06 maj 2010

prik prik prik

Så er Kommende husbond taget afsted. Vi fulgtes op mod byen, så jeg kunne få handlet lidt. Jeg er kommet helskindet hjem, og har lidt at leve af, de næste par dage. Kommende husbond var lige omkring Telia for at aflevere min telefon, helt uden problemer, pigen deroppe havde tilmed sagt at den at den var passet godt på. Jeg tør da slet ikke tænke på, hvordan andre indleverede telefoner har set ud. (Tænker på mit tidligere indlæg, omkring at jeg ikke har været særlig øm over for min telefon.) Jeg har nu overfaldt sofaen med dyne, og alt hvad man skal bruge når man er syg, inden for rækkevidde, og planlægger at gå i koma her i de næste timer. Der kommer sikkert en del småindlæg her på bloggen i dag. Klager over at jeg er syg - igen. Sjove input, jeg altid får, når jeg er syg og mm. Vi må se hvad resten af dagen bringer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar