06 maj 2010

brokke brokke BROKKE!

Sygdom mig her, og sygdom mig der. Nu kan det snart være NOK! Jeg er lænket til sengen idag, med en vejrtrækning der vidner om at jeg har røget en pakke smøger om dagen, de sidste 50 år. -Hvis jeg var ryger og i 50'erne, vel at mærke. Kommende husbond forlader mig inden længe, for at tage på sin mandehørms-weekend. Så slipper han da også for mit ynk, det tror jeg nu ikke han har noget imod. Han tager op og afleverer min højtelskede iPhone på vejen, så den må jeg også undvære. Piv altså... Jeg håber da at jeg overlever. Den gamle mobil er fundet frem, og det går allerede strygende med at betjene den. Heldigvis da. Dagen idag, tegnede ikke til at blive god, allerede fra morgenstunden tabte jeg krukken med godbidder til dyrene. Og det gik i smadder, inde midt på gulvtæppet i stuen. ÆV! Godbidder og skår über alles! - Som jeg jo selvfølgelig satte mig til at samle op med fingrene, hver og én af de bitte små godbidder. Jeg er for nærig til "bare" at støvsuge dem op, og så købe nye. Efter det stunt, bevægede jeg mig ind i seng, og har ligget her lige siden. Stod det til mig, så stod jeg ikke ud af sengen mere idag. Men den går nok ikke, specielt ikke når jeg skal være alene. Vi har absolut ingenting, og jeg har sådan en lyst til suppe. Så jeg er nødt til at få slæbt mig op og få handlet lidt ind. Men frisk luft, skulle heller ikke være den dårligste medicin, har jeg hørt. Så kan jeg altid gå hjem og gå i koma igen. L**** helbred, siger jeg bare!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar