12 maj 2010

bum bummelum - regnvejr.

Jeg er lige stået op, planen var faktisk at sove en del længere. - men det ville kroppen ikke være med til. Jeg er stået op til et meget gråt og kedeligt vejr. Endda lidt regn indimellem. Om et par timer går turen op i byen for at finde en kjole til denne unge dame, som skal til galla inden længe. Det bliver bare rigtig hyggeligt. Senere skulle den gerne stå på nat-arbejde for mig, hvis der er nogle vagter at give af, selvfølgelig. Men det håber jeg altså. Er endnu ikke blevet ringet op, men det kan da nås endnu. Tankerne bevæger sig hen imod om man overhovedet kan ringe til min telefon... Igår fik jeg et opkald fra min kære moder om at jeg dog var en travl dame, på trods af jeg faktisk bare havde siddet ude i min venindes hus, og leget med hundene, stort set hele dagen. - Hun fortalte at hun havde prøvet at ringe 4 gange, hvor den bare havde 'duttet' ud... Hmm... Måske jeg selv skulle prøve at ringe til bureauet.
10-11 dage med sygdom er endelig overstået, dog har det resulteret i, at jeg må arbejde ekstra i næste uge, og dét har resulteret i, at jeg har været nødt til at aflyse min vanlige tur til Hillerød. ØV, med meget ØV på! Har også måtte aflyse en cafe-date med en veninde, som jeg har snakket meget med, men ikke set, siden vi gik på efterskole sammen. Det skulle have været, på vej til Hillerød. Men jeg må jo se realiteterne i øjnene. Vi skal jo have noget at leve for også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar