07 marts 2010

Afslappende søndag.

Så gik der endnu en uge. Synes de flyver afsted for tiden. Ugen her har budt på både godt og skidt. Godt: Har fået fornøjelsen af at passe den dejligste hund, den skøreste kat, de mest mystiske høns - og så lige hus og bil også. Når man sådan har bil i en uge, ja, så er der visse ting der skal nås. Ting, som gør det lidt nemmere at få gjort, hvis man har bil. For mit vedkommende, var det der skulle "nås" en IKEA-tur! Det er uden lige, lidt nemmere at købe en masse ting i IKEA, hvis man har bil. Ellers er det Kæreste, der har nydt at have bilen.
Det, der har været mindre godt - direkte skidt faktisk - i den forgangne uge er, at jeg har været syg med influenza. Først håbede jeg, at det (for en gangs skyld) kun skulle vare et par dage. SÅ jeg kunne komme i IKEA. Det kom jeg også. Men jeg skal love for, at jeg var total smadret torsdag aften, efter IKEA og en smuttur til Svendborg. Fredag morgen var endnu værre. Måtte aflyse en aftale med en veninde, bare for at jeg kunne få sovet ud - og koncentrere mig om, mig selv og det skræntene helbred. De sidste par dage har stået i "mit tegn" - jeg har gjort alt hvad der har stået i min magt, for at blive rask til imorgen, hvor jeg altså skal arbejde. Og jeg tror også det er lykkedes. Er stadig lidt forkølet, men ikke noget, jeg behøver blive hjemme for.
Nu sidder jeg under dynen i sofaen, med Chili ved min side. (Hun er langt væk i drømmeland) - Hun bliver hentet i aften. Det var den uge. Den er gået stærkt. I formiddags var jeg ude i huset og lige få ryddet lidt op og gjort klar til at Veninde kommer hjem i aften. Det har været super hyggeligt at få lov til at passe alle de skønne væsener. Er faldet for hønsene. De er for kære - og mystiske. Man ved aldrig hvad de tænker... Katten, som ellers ikke er særlig glad for fremmede, er jeg også blevet rigtig gode venner med. Han har ligget ved min side, ved brændeovnen alle de gange jeg har været ude i huset. Så skønt! Det bliver nu nok lidt tomt, når Chili er hentet i aften. Men jeg tror jeg kender 4 væsener, der glæder sig lidt. Vores egne dyr herhjemme. De har efterhånden lært, at her altså også skulle være en temmelig stor firbenet dame, i denne uge. - Og Chili er også blevet nogenlunde okay med, at de små totter render rundt mellem benene på hende. MEN tror nu stadig de glæder sig til, kun at blive "os" igen. Og at de får sine "forældre" for sig selv.
Jeg har fået købt en masse ting i denne uge - OG vi har fået lavet lidt ændringer herhjemme. ALT det, tænker jeg at lave et billede-indlæg om. Nu ved i da, hvad det er, hvis der pludselig dukker en masse billeder op ;)

Nu har jeg læst indlægget igennem. - Det handler lidt om alt - og så absolut ingenting. Men det er da også hyggeligt ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar