07 marts 2010

The new things

Her er lige lidt billeder af the new things, i vores lille hybel. - Det meste af det er købt på min IKEA-tur.

Et lille udvalg af alle de småting jeg fik købt i IKEA.

Vores garderobe, før og efter. JA! Det roder. Det er for let bare lige at smide ting ind på hylderne. Men nu er der i det mindste kommet gardiner for til at skjule rodet, ved hjælp af en wire, igen fra IKEA.

Så fik min tidligere omtalte "græs-mand" lidt hår. Det varer nok ikke længe før han skal studses lidt.

Udover tingene på billedet, fik jeg også købt en blæksprutte, til at hænge tøj til tørre på. Sådan en lille en til sokker, undertøj osv. Jeg fik købt rammer, opvaskebørster, en bærbar-pude til skødet, wallstickers (med poter og fødder) og sådan noget "mat-papir" så man ikke kan se ind igennem vinduer.
Det skulle bruges til badeværelsesvinduet, OG så havde jeg en idé om at jeg ville dække halvdelen af vinduerne her i stuen, så folk ikke kan kigge direkte ind. Vi bor jo (desværre) i stue-etagen, lige ud til vejen og er nabo til Boulevardkroen. -Ergo, er folk ude at ryge, og vi har gardinerne trukket fra - så er der frit udsyn for gæsterne på kroen, til at glo lige ind i lejligheden. Lidt kedeligt når man sidder og bare vil være sig selv i sit hjem. - Dog er resultatet ikke blevet helt som jeg havde håbet. "Papiret" opfører sig mærkeligt, og ser meget mystisk ud, med streger og flere nuancer. Håber det bare lige skal sidde lidt, og så forsvinder det. For jeg synes faktisk at idéen er god nok. Vi kan have gardinerne trukket fra, og få sol og dagslys ind, UDEN at skulle se på folk der står og glor ind af vinduerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar