27 januar 2010

Ynk ynk ynk ynk - og en hyggelig morgenstund.

Er blevet godt og grundig forknølet! - med ondt i hals, ører og hovedet. ÆV!
Det startede så småt på arbejdet i mandags, tirsdag havde det taget til - og kom kun liiige igennem vagten. Fik heldigvis et lift hjem, så var hurtigt hjemme igår. Kunne dog ikke få varmen, så besluttede mig for at tage et skoldhedt bad. Som om det hjalp! Fik endelig taget mig sammen til at gå i seng, omkring 2.30-tiden. NU sidder jeg så her. Klokken er i skrivende stund 06.25. Jeg har været oppe i en tre kvarters tid nu. Uden for vinduet er der koldt, mørkt, lidt trafik der larmer, og folk der LØBER! Tager hatten af for den der står op og løber kl. så tidligt på Boulevarden. Herinde har jeg lukket dyrene ud. Drengene var de første der var vågne, de er allerede gået til ro igen, de forstår at udnytte de mørke timer til noget fornuftigt. Hera, teenager-pigen sover stadig. Lady, ja... Lille Lady er kravlet ind under vores (ellers temmelig lave) sofa, og jeg kan høre hende trisse rundt derinde. Hun kommer vel ud, når hun ikke gider mere. Tankerne flyver rundt i sådan en stille og mørk stund. Jeg er nogenlunde frisk nu, men det varer nok kun en times tid endnu. Overvejer at ordne dyrenes bur i al stilhed, kæresten sover jo, lige som det meste af ejendommen. Dyrene er blevet lidt forsømt idet jeg er startet på arbejde igen, og så ligger kæresten syg herhjemme, så det er ikke meget de kommer i hænder. De bliver "bare" lukket ud, render hele dagen, og så er det dét. Så jeg NYDER virkelig at have sådan en stille stund med dem, hvor jeg bare kan nusse om dem. Selvfølgelig ikke så meget som jeg plejer, nu hvor hovedet er fyldt med snot. Puuuh, jeg er glad for at jeg har 5 fridage til at komme ovenpå igen. Min kære kæreste ligger også syg med noget influenza. Den stakkels mand. Så er der 'desværre' ikke plads til at jeg kan være ynkelig omkring mit helbred, det er mig der må være den 'stærke'. :)
Jeg havde ellers en aftale i aften med en god veninde, vi skulle have været i klatrehal! - Noget jeg faktisk havde glædet mig SUPER meget til. Men jeg kan godt se at det ikke helt holder, når man har smerter i hele kroppen. ÆV ÆV!
ENDNU en løber, det er da nogle standhaftige motionister!
Lady er kommet ud af sit skjul og tonser rundt omkring mig, for nu skal vi da lege! Ja, ja min pige, så leger vi. Vil ønske jer alle en forsat dejlig morgen.
Billederne er af drengene her til morgen, heeeelt friske var de vidst ikke. Det er også svært at være frisk, når man ligger på et dejligt varmt gulv. (Læs: gulvvarme)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar