27 januar 2010

Dagens billede // Ugens billede

LIIIIIGE en bette ændring! Var måske temmelig ambitiøs da jeg valgte at kalde det for DAGENS billede. Allerede på dag to i mit billede-projekt, har jeg opgivet. Jeg har ligget syg hele dagen, og har overhovedet ikke følt at jeg gad finde kameraet frem og knipse løs. Til hverdag, når jeg ikke lige ligger og er syg, er der jo også en masse andet at gøre. Så nu har jeg valgt at kalde det for UGENS BILLEDE. Det tror jeg kommer til at fungere meget bedre :)

Vil hermed introducere 'Dagens billede'. Da jeg jo ELSKER at tage billeder, vil jeg bestræbe mig på at få taget, i hvert fald ét billede hver eneste dag. Det kan være et opstillet billede, eller et simpelt hverdagsbillede. Det kan være fra hjemmefronten, naturen eller hvis jeg er ude i verden. Så sørg for at kigge ind, og se det nye billede hver dag. Det vil komme til at have sin helt egen plads, yderst til højre på bloggen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar