19 januar 2010

Udsalg, middag og en masse tøsefnidder

Weekenden har stået på et besøg hos min gode veninde i Hillerød. Besøget stod i tøsernes tegn, bogstaveligt talt. Hendes kæreste var ikke hjemme hele weekenden, heller ej hendes han-hund, så vi var bare os selv og hendes lille datter Mynthe. Derudover stod den jo også på UDSALG, i stor stil.
På trods af jeg faktisk ingen penge havde, så kom jeg alligevel hjem med en del ting. Både tøj, jakke, støvler og nips-ting. Men sådan er det nu altid når jeg er derovre. Og oftest med flere tasker hjemad, end jeg havde med da jeg kom. NU har jeg købt mig en større kuffert. Det var dog liiige ved at knibe med pladsen alligevel. Hvor er det dog egentligt fantastisk hvor mange ting man kan få til ingen penge under udsalg. Jeg fandt et par fede støvler til 100 kr, en sød jakke til 150 kr og så havde Vero Moda en outlet, hvor jeg fik 2 lange undertrøjer og en super sød kjole til en samlet pris på 125,- !!! Jamen, det kan jo næsten ikke betale sig at lade være, vel! Det er i hvert fald den tro jeg glædeligt lever efter ind imellem. Nips-ting blev det også til. Bl.a nogle fantastisk søde "Cup-cake" -skåle fra Søstrene Grene. Hvad de skal bruges til som sådan, det aner jeg ikke, men jeg måtte bare eje dem.
Weekenden bød også på en masse hygge og skabe-sig-tosset med min venindes datter, som snart bliver ½ år. Hun er bare skøn! Griner og smiler, stort set hele tiden. Hun var dog temmelig pylret på et tidspunkt, men når der så sidder en skør tøs som mig, og siger lige så mærkelige lyde som hende selv, jaaaa, så var der jo ikke tid til at græde, for det var da lidt sjovt alligevel. Billeder blev der også taget, det er et must hver gang jeg er der. Kameraet er efterhånden også blevet min tro følgesvend. Det er fantastisk hyggeligt at tage billeder af børn, man ved aldrig hvordan de bliver, i sidste ende. - og det er det fede ved at tage billeder generelt. Jeg ELSKER at klikke løs, på alt og alle, og så sidde og gennemgå billederne bagefter og finde nogle helt unikke fotos.

Det blev også til en lille gave til Mynthe fra mig. En ilder !!! - i bamse-form. Vi har kaldt den Hugo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar