19 januar 2010

Min drøm

Min drøm: At flytte i et stort hus, med stor have, eller en nedlagt gård, hvor jeg kan bo og få lov at få ALLE de dyr jeg har lyst til. Og det er selvfølgelig ment i den bedste mening. Jeg skal ikke have flere dyr end jeg kan have dem i hænder hver dag. Så jeg tænker lidt noget a la Noahs ark... Lisas gård ;) 2 af hver slags, en han og en hun, der ikke kan få unger. :)

Ej, det er en intern joke jeg har med et par veninder. Jeg er UTROLIG glad for dyr! Det kan jeg ikke løbe fra, og hvorfor skulle jeg også det. Se nu bare min historie mht. mine ildere. 1 der blev til 2 - 3 og så liiiige en fjerde. Ildere skal jeg dog ikke have flere af. Jeg har de 4 jeg har brug for, og det er faktisk et KÆMPE arbejde - som nogle gange kan give grå hår. Men sådan er det vel at have børn.
Herhjemme har vi aftalt, at når totterne ikke er her længere, om en 20 års tid (læs: meget naiv ilder-mor) Så vil vi gerne have en hund. Og helst en hund, der mangler et hjem, som vi så kan hjælpe, ved at invitere den ind i vores lille familie. Stod det til den barnlige side af mig, jamen så skulle jeg da bare have hund NU! - Men den voksne og fornuftige Lisa ved godt at 53 kvm, 2 mennesker, 4 ildere og en evt. hund, OVERHOVEDET ikke vil gå an. Og så lige det faktum, at vi slet ikke må have hund her i ejendommen. - Nu er jeg jo så bare så super heldig at have nogle fantastiske veninder med hund, der hellere end gerne låner deres et og alt ud til mig og gerne flere dage i træk. Det er jeg meget beæret over. I skrivende stund har jeg faktisk den lille yndige Phoebe hos mig i nogle dage. Åååh, det er altså bare hyggeligt. Phoebe er en lille størrelse. Hun bliver snart 7 mdr. Så der er jo gang i den lille hvalp - Hun er MEGET interesseret i ilderne. Har overhovedet ingen hæmninger og ingen sans for, at nu er det måske nok for de endnu mindre størrelser. Men jeg tænker det kun varer til den dag hvor hun får et hak, af en af dem. Håber selvfølgelig ikke det sker. Chili, som jo er en af de andre hunde i mit liv, hun lærte det på den hårde måde. Ved første besøg med Aslan, fik hun et hak i snuden, endda så det blødte! Det samme gjorde mit hjerte, har det SÅ dårligt når mine dyr bider. Om det så er mennesker eller dyr de sætter sig fast i. Chilis mor var dog helt cool med det, og syntes at jeg var lidt FOR pylret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar