20 januar 2010

Syndens dag

Hvis man skal synde, så skal man også gøre det ORDENLIGT!
Har længe gået og haft lyst chokoladekage, og da min veninde i weekenden, fortalte at hun ville bage en rigtig snasket kage til os, blev jeg jo helt "høj" ved tanken. Mundvigerne løb allerede i vand ved tanken om at smage hendes lækre chokoladekage. Mmmmm!
Mundvandet og tankerne blev dog hurtigt tørret væk, da kagen kom ud af ovnen og vi skulle have et stykke. Det der skulle være en total klæbrig snasket kage, var blevet til en smuldre-kage. Øv øv! Toppingen var åbenbart heller ikke blevet som min veninde ville have haft det. Endnu mere øv!
Vi grinte nu af det, da vi sad der, med munden fuld af smuldre-kage, som jo så fløj ud til alle sider.
Siden har jeg tænkt meget på, hvordan den kage EGENTLIGT skulle have smagt. Derfor besluttede jeg mig for at bage den idag. Og UUUHHHHMMMMMM!!!!! Nu ved jeg selvfølgelig ikke om det var sådan den skulle smage, men hold nu op! - hvor smagte den godt. Den blev klæbrig, snasket, brownie-agtig med kakao-creme-topping. Kakao, kakao og endnu mere kakao, for ikke at glemme chokoladestykkerne der også var i. Ét stykke var nok ! Det er en kaloriebombe UDEN LIGE! Men god, det blev den i hvert fald!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar