20 januar 2010

En stille stund

Udenfor mit vindue er der... mørkt

Jeg tænker på... om jeg forsømmer mine egne dyr, ved at passe andres dyr.

Jeg er taknemmelig for.... mine gode veninder.

I køkkenet er der... ryddet! - og opvaskeren er i gang.

Jeg er klædt i... stort tørklæde, lang undertrøje, langærmet bluse, leggins og farmors hjemmestrikkede sokker.

Jeg laver... blogger - og finder spændende sider jeg kan følge.

Jeg skal... snart i seng. Er kronisk træt for tiden !

Jeg læser... intet lige pt.

Jeg håber... at kæreste-dagen bliver til noget på fredag.

Jeg hører... kæresten der ser Mesterkok VIP.

Rundt om i lejligheden... er der tydelige spor af at vi har haft besøg af Phoebe de sidste par dage, på den fede måde. Legetøj og foder alle vegne.

En af mine ynglings ting er... min iPhone med sit lilla/pink cover.

I løbet af weekenden skal jeg nå... Skulle meget gerne til 80-års fødselsdag hos farmor - og ellers lade op til mandag, hvor jeg starter på arbejde igen.

Af billeder har jeg lyst til at dele... Det her skønne billede af Phoebe fra idag.

1 kommentar:

  1. VIIIILDT godt billede!
    - Håber også på en vellykket kærestedag herhjemme fredag.. (efter mynthe er gået i seng)!

    SvarSlet