24 januar 2010

Sommerfugle, knuder, og nerverne uden på tøjet.

Min mave er i fuld hopsasa. Sommerfuglene blafrer, knuderne bliver trukket endnu strammere og mine nerver, ja de sidder ganske bogstaveligt uden på tøjet.
Jeg tror nu det er på den positive måde. - eller, det SKAL det være.
Efter en lang sygdomsperiode skal jeg langt om længe starte på arbejde igen. - JUBIIIIIIIII !!!
Egentligt hedder det sig, at det først er imorgen jeg skal starte, men er raskmeldt fra idag. Så hvad mere fornuftigt at gøre, end at tage derud idag, på en, tja, lad os kalde det en "følgevagt". Der er sikkert en hel del der er blevet ændret, på den tid jeg har været væk, der er kommet nogle andre rutiner osv. Så jeg ser det som et godt træk at tage derud idag, og følge vagten, så jeg er klar til at starte "for mig selv" i morgen. Endnu en positiv ting er at det er min rigtig gode veninde og kollega, der har "min" vagt i dag. Så det kan kun gå godt. Jeg tror jeg har taget den rigtige beslutning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar