25 december 2009

Juleaften i familiens skød.

Så kom juleaften endelig. GLÆDELIG JUL!
Lillejuleaften blev holdt hos svigermor med god mad, dansen om juletræ, sang, gaver og godter. Det var rigtig hyggeligt og vi blev alle vældig "begavet". Store som små.
I dag gik turen, for mit vedkommende, så hjem til familien i Svendborg (igen). Det er jeg hvert eneste år, imens min kæreste er hos sin familie.
Herhjemme har vi tradition for at kl. 16. skal vi se Disneys Juleshow. Det gør vi HVERT eneste år. Og jeg sidder som altid, klistret til skærmen og kan ikke tale i den lille times tid det varer. Trods jeg efterhånden kan showet udenad og ved hvad der kommer, ja så NYDER jeg det virkelig. Som at være lille barn igen. For mig er det først RIGTIG jul når jeg har set juleshowet, så kan der være nok så meget pynt, gaver og julegodter i løbet af december. MEN når juleshowet dukker op på skærmen, SÅ er det jul!
Min juleaften bød på dejligt samvær med familien, rigtig god mad, som vi jo får hvert eneste år, hygge med spil og musik og risalamande og ikke mindst gaver. Jeg ELSKER at give gaver, selvfølgelig også at få. Men der er nu ikke noget mere tilfredsstillende end at opfylde et ønske. F.eks min bror, som længe havde ønsket sig en Fjällräven-rygsæk, den fik han i år, og at se hvor glad han blev. Det er jo lykken. Jeg selv (og kæresten) fik da også skrabet en god bunke gaver sammen. Vi har fået lige hvad vi ønskede os og mere til, så vi kan bestemt ikke klage.













Vores gaver:

- 3 gavekort til Inspiration
- 1 gavekort til Rosengårdscenteret, Odense
- 1 gavekort til Matas
- 2 håndmixere (hvor den ene skal byttes)
- Le Creuset stort + lille ovnfast fad + tærteform
- Lilla Badelagner
- 2 souffleforme

Ingen kommentarer:

Send en kommentar