22 december 2009

Sne og sne og sne og sne og sne

Så kom der endnu en dag med en masse sne - en masse nyt sne, der dækkede alle spor. Når man intet skal, på sådan en kold og hvid dag, så er det jo et fantastisk vejr, som skal nydes. Det var lige hvad vi gjorde her i hjemmet. Vi var ude i vores lille gård med vores 4 ildere. Gården er dækket af sne, det er bare så hyggeligt. Alle 4 dyr var rigtig modige, de tonsede ud i sneen lige så snart døren blev åbnet. DOG ikke så længe, det var vidst lige lovlig koldt for de små poter og snuder. Men nu har de da været ude og mærke den danske vinter. De to "gamle" - Lady og Coke - har endnu ikke fået en rigtig vinterpels, så jeg var lidt tøvende med at tage dem med ud. Men de skulle da ikke snydes. Coke var ikke nede i sneen ret længe, før han gerne ville op. Så det kom han, og han lagde sig godt til rette i min hætte imens jeg stadig gik lidt med Aslan. Som sagt var det ikke flere timer vi var ude i sneen. Måske 10-15 min maks. Men vi hyggede os - og dyrene blev kørt trætte. De sov i hvert fald i temmelig mange timer efterfølgende. Min kæreste og jeg puttede os på sofaen med dyner og the. Og nød varmen indendørs og snefnuggene udenfor. Det har været en rigtig hygge-dag herhjemme. SKØNT!
Imorgen står den på god mad, hygge og gaver. Vi skal nemlig holde lille juleaften hos min svigermor, det bliver rigtig hyggeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar