23 juli 2014

Hvad drikker Møller....

Man kan næsten høre ekkoet herinde...

Jeg håber i stadig er nogle der læser med, til trods for stilheden indimellem. På den anden side, så håber jeg nu også at i er ude og nyde det gode vejr, nu hvor vi har det. Så må tiden foran skærmen vente til regnvejrsdagene.

....

Tid er gået, og det er gået stærkt. Siden sidst er der sket rigtig, rigtig, rigtig meget - alt for meget til at putte i ét indlæg, så det må komme i bidder, i den nærmeste fremtid.

Siden sidst har vi sagt farvel til den gamle bærbare computer, som heldigvis nåede at give os nogle dages sidste krampetrækninger, så vi kunne få flyttet 'vores liv i billeder' til et mere sikkert sted. Hvorfor er det liiige, at man ikke bare får gjort sådan noget hen ad vejen, i takt med man fylder på? Over 38.000 billeder havde jeg liggende på den, og de skulle jo så flyttes så hurtigt som muligt, da vi godt kunne se hvor det bar hen med den gamle bærbare. Halvandet døgn tog det, hvor den stod tændt konstant, at få flyttet ALT - og jeg er yderst taknemmelig for at den ville give os den sidste tid, til at få det gjort.

Faktisk blev det hele bare kopieret og flyttet over på Larsens computer, så da det var gjort, var det altså noget af en nervepirrende oplevelse at skulle trykke på 'ja' til at den måtte slette de lidt over 38.000 filer på den bærbare. Fik også spurgt et par gange eller tre, om Larsen nu var helt sikker på at det var flyttet rigtigt over. Yaiks!
Den gamle sag blev tømt, og slukket - og det var det. Det sidste stykke tid, har jeg været uden computer, hvorfor der heller ikke har været nogle indlæg på bloggen - både det, og så lige det faktum at jeg har været ude og nyde det fantastiske vejr vi er beriget med denne sommer. Nu har jeg dog igen fået en bærbar mellem hænderne, og satser på at jeg igen får skriblet lidt ned indimellem.

I mandags startede jeg på job igen, efter 14 dages ferie, kunne dog snildt have brugt en tredje uge også, og satser stærkt på at den bliver tilføjet næste år. 14 dage fyldt med glæde, sol, fest og farver. Ferien bød på alene-weekend til mig, besøg hos lillebror, nyt hår, veninde-besøg, fødselsdagsfejring af 3 omgange, loppemarkeds-ture, ikea-ture og en masse andet. Krydret med familie-hygge og ren og skær feriestemning. Alt det vil jeg bestræbe mig på, at få fortalt lidt om i den kommende tid.

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar