13 maj 2014

Nåååååårrhhmmeeeeeennn......

Så sidder jeg da bare lige her og aner absolut ikke hvad jeg skal tage mig til. Det er en TOTAL uvant situation jeg befinder mig i. Klokken er 19.08 - og pigebarnet har sovet siden kl. 17. Der kunne hun ikke mere - hun kæmpede ellers en brag kamp. Men okay, dagen har også været vendt op og ned. Og med en nat med mange opvågninger, så er det heller ikke nemt. Hverken for mor eller barn - jeg må have lignet noget af en zombie, de 4 gange jeg måtte traske ind til pigebarnet i nat. Hun var pylret, så ked, så pylret og så ked igen. Måtte alle gange tage hende op og sidde med i et par minutter, så ned og ligge, og tilbage ind i seng med mig, nåede liiiige at falde hen, og så var det på den igen. Det er jo evigheder siden at hun har vågnet om natten, så det trak altså lidt tænder ud, da alarmen bippede i morges. Formiddagsluren, sprang hun næsten også let og elegant over, det blev i hvert fald ikke til særlig lang tid, for så skulle vi ud ad døren og til møde hos dagplejen. Vi var faktisk hos dagplejen i lidt over et par timer, så det blev til en sen frokost kombineret med en eftermiddagssnack da vi kom hjem. Lidt leg og hygge senere og bum - så var hun langt væk i drømmeland. Nu får hun bare lov til at sove, så må vi se om hun vågner lige om lidt, engang i nat, eller først i morgen tidlig. Så tager vi den derfra. Mødet hos dagplejemoderen gik i øvrigt helt fint, og vi føler os klar til at Marie Sofie starter der på mandag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar