25 december 2013

Hardback Gaga

Min kære lillebror er en (et?) "Little Monster" - han er stor fan af Lady Gaga. Jeg har aldrig rigtig forstået det, ikke fordi det er hende, men fordi jeg aldrig rigtig har oplevet det der med at være total fan af en eller anden og bare har måtte eje alt med vedkommende. Jeg kom dog tæt på i mine unge dage, med Eminem - men det var alligevel ikke helt så meget som min bror og Gaga.
 
Nåh, men ham lillebror skulle igen i år have en julegave, kun fra mig (en lille tradition vi startede for et par år tilbage med en lille gave kun os imellem). Min bror har jo stort set alt med hende frk. Gaga, og han ønsker sig sjældent noget som er inden for budgettet - så jeg måtte lægge hovedet i blød. Han havde dog et enkelt ønske i år, men da jeg søgte på den kostede den lige 2-3 gange mere end jeg havde tænkt mig at spendere. Heldigvis har jeg en klog mand, som alligevel var i gang med at købe noget over amazon - og nævnte at jeg kunne se om jeg kunne finde den der. Og det lykkedes. Til et godt stykke under halvdelen af det jeg kunne få den for på danske hjemmesider. Hurra for det - det kan vi lide!

Hans ønske var en bog fyldt med billeder af Lady Gaga, som er taget af den kendte fotograf Terry Richardson. Så den klikkede jeg hjem. Inden jeg pakkede den ind til min kære bror, skulle jeg liiige se hvad det nu var for noget. Jeg må indrømme at jeg var ret imponeret. En stor, tyk, hardback bog, fyldt med de mest fantastiske og sigende billeder af Gaga. En rigtig flot bog, som man også sagtens kan eje, selvom man ikke er inkarneret Gaga-fan, men bare godt kan lide flotte billeder. Han tager altså nogle gode billeder ham Terry. Min bror blev selvfølgelig rigtig glad for bogen, det må efterhånden også være den eneste han manglede i sin samling - eller i hvert fald tæt på.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar