09 december 2013

Årets juleklip


Jeg plejer nu ikke at være den store juleklippe-haj, men 'plejer' døde, da jeg blev mor - og det er nu meget hyggeligt at sidde og fordybe sig lidt i de forskellige ting. Englen her så jeg første gang på instagram i starten af december, mange andre end mig blev inspireret og instagram har på det seneste bugnet med forskellige flotte engle-udgaver. Jeg tænkte med det samme jeg så den, at jeg ville lave en, og se om jeg kunne starte en tradition herhjemme med Marie Sofie. Jeg tænker at vi skal lave en hvert år ved juletid, indtil hun ikke gider mere - det kunne da være vildt hyggeligt og også sjovt, hvis hun forsatte til hun blev voksen. Her er den første i hvert fald. Det blev også til en elg, eller er det nærmere et rensdyr? Det lykkedes mig først at få dem lavet rigtigt i går eftermiddags, for det der med at bakse med karton, blyant og en baby der spræller helt vildt, det kunne jeg ikke helt håndtere. Så i går, da Larsen havde fri, fik jeg ham til at hjælpe mig - og så gik det straks lidt bedre. Jeg har brugt Marie Sofies hænder og fødder, karton/papir, kuglepen, lim og guld-neglelak til glorien, da jeg ikke havde noget guldpapir.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar