26 oktober 2013

Farvel Leo!


Nu går den ikke mere - pigebarnet vokser jo! Så nu er det farvel og mange tak til de skønne leo-bukser, som min skønne veninde havde syet til Marie Sofie, da hun kom på barselsbesøg. De er blevet brugt flittigt lige siden vi fik dem - og jeg elsker dem! Ja, du læste rigtigt moster C, jeg ELSKER dem - hun er jo for lækker i de bukser! Jeg har åbenbart udtalt mig engang, at jeg ikke var så vild med den der leo-mode, at der måske gik lige lovligt meget leo i den på et tidspunkt og at det bestemt ikke var noget for mig - men hun trodsede mine udtalelser og syede et par lækre bukser til mit barn og jeg faldt pladask for dem. Jeg holder stadig på at en kvinde med mine former og figur IKKE skal gå i leo, men sådan en lille bitte baby med blerøv - der er de altså for lækre!

Nu vi er ved pigebarnets tøj, så er vi så småt på vej over i str. 62 - det er jo helt åndssvagt så hurtigt det går. Da jeg tømte de forskellige mødrehjælps-butikker i KBH, og kom hjem med voldsomt meget tøj til hende, inden hun overhovedet var kommet til verden - ja, der tænkte jeg, at der da var tøj til helt vildt lang tid. Det var der sådan set også - hvis ikke lige det er fordi, at babyer vokser så mega hurtigt ud af deres tøj. Nåh, men størrelse 50 er pakket væk, for længst, har jeg næsten lyst til at skrive - og nu er vi så småt på vej ud af 56, hun kan stadig være i det meste af det (lidt endnu), men desværre ikke de skønne leo-bukser mere. Men de har nu også gjort det godt - nu er de pakket væk og kommer forhåbentligt frem igen engang.

2 kommentarer:

  1. Her er Luna oppe i str 80 - kun 5 mdr gammel!
    Det går alt for stærkt!! De er ellers lækre de leo bukser! Jeg har netop købt nogle nye leo leggins til Luna i H&M :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op! Jamen det går bare stærkt! De er så lækre, dejlig posede og lette - uh, måske jeg skulle kigge efter sådan nogle ;)

      Slet