25 august 2013

20 hurtige


Sara har svaret på spørgsmål, der oprindeligt stammer fra Ohyouprettythings.dk - en sjov ting, som altid er hyggelig at både skrive og læse, hvis du spørger mig. Så jeg hopper lige med på bølgen.

1. Kan du lide kinesisk mad?
- Hvis der med kinesisk menes fedtet friture stads med en hentydning af kød og grønt blandt, så må jeg indrømme at, JA - det kan jeg faktisk godt lide at spise, en gang imellem. Men kun en gang imellem, for jeg får tit ondt i maven, af lige præcis den slags kinesisk.

2. Kan du lide kaffe?
- Nej. Har prøvet at lære mig selv at drikke det, 2 gange, men uden held.

3. Sover du på en speciel måde?
- Hovedsaligt på højre side, men alligevel halvt på maven og så med højre arm strakt ud og under puden. Sådan lidt aflåst sideleje-agtigt.

4. Kan du spille poker?
- Nej, det kan jeg ikke. 

5. Vil du have børn?
- Måske - altså nu har jeg jo lige fået et, om der skal komme flere, kan jeg ikke svare på lige nu.

6. Har du nogensinde været i en ambulance?
- To gange, tror jeg det er blevet til.

7. Foretrækker du havet eller en pool?
- Pas. Elsker at sidde ved havet og nyde den friske luft og naturen, men en pool kunne også være skønt, hvis de er fordi man skal svømme, så er man fri for fisk, vandmænd, krabber osv. Det er nu ikke noget jeg gør mig vanvittig meget i, det der med at svømme.

8. Hvad bruger du flest penge på?
- De alt for kedelige ting. Budget, madvarer osv. Og så på ting til vores barn.

9. Hvilket TV-program eller serie er din favorit?
- Det er temmelig skiftende. Lige for tiden er det Gossip Girl på Netflix, Long Island Medium på TLC og QI på BBC.

10. Hvem er den sjoveste person du kender?
-Åh, Larsen vil gerne have at jeg siger ham. Og det er det egentligt også - han kan i hvert fald altid få mig til at grine - også selvom jeg prøver at være helt vildt sur.

11. Hvordan er din ringetone?
- "I need a Dollar"

12. Ejer du noget tøj, fra da du var barn?
Det eneste jeg har, er en meget lyserød og meget piget kjole fra min 1 års fødselsdag. Den er lidt medtaget, men den går jeg ikke af med.

13. Beskriv en ting som er rød og tæt på dig.
- Køkkensaksen, som jeg lige har brugt til at pakke en pakke op.

14. Flirter du meget?
- Nej, tror slet ikke jeg kan finde ud af det.

15. Ved du hvordan man skifter dæk på en bil?
- Ehm... nej.

16. Hvilken bog var den seneste du læste?
- 'To streger og tusind tanker' af Sarah Engell.

17. Læser du avis?
- Hvis jeg er i nærheden af en, kan jeg godt finde på at bladre den igennem og læse den. Men ikke noget jeg gør fast.

18. Synger du i bilen?
- Sjældent, men jeg synger hjemme, når jeg er alene, eller næsten alene.

19. Kan du danse tango?
- Nej.

20. Er du glad?
- Ja, det er jeg faktisk. Rigtig glad endda.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar