06 juli 2013

Sød betænksom læser


Inden jeg blev udskrevet i torsdags, kom jeg ind på min stue til en fin pakke. Jeg havde ikke skænket det en tanke, at man rent faktisk kan få post på sygehuset. Skriften kunne jeg ikke kende, så jeg måtte vende den rundt og se efter en afsender. Afsenderen kunne jeg heller ikke se for mig, i første omgang, men så gik det op for mig, at pakken var fra en af mine søde læsere af bloggen. Nemlig Marlene (1i11e1u11e), som også følger mig på instagram, og jeg hende. Hun fik opsporet mig, og har sendt den kæreste lille sangbog, med en sød hilsen til. Sådan noget gør glad og varmer helt ind i hjertet. Tusind tak Marlene - du kan tro vi nok skal forsøge os med at synge for Baby M.

3 kommentarer:

  1. Hvor fint - elsker selv børnesange (:

    - Anne

    SvarSlet
  2. wow sikke en sød tanke -i en ikke alt for sjov tid! :-)
    Håber I får skrålet høj.. En lækker retro sag forresten! ;-)

    SvarSlet