09 juli 2013

Det' kærlighed!


Når en meget gravid ytrer sig om sin brændende lyst til en milkshake fra McDonalds, og en super sød kæreste så går over og køber ind til at lave en lækker milkshake selv. Det er kærlighed i min bog!
Friske jordbær, vanilleis, mælk og lidt sukker - tror aldrig jeg har smagt noget så lækkert - helt klart bedre end dem fra den gyldne måge. Den skønne milkshake blev hældt ned i selskab med lækre hjemmelavede burgere - endnu et ønske fra den gravide, som den søde kærestemand hellere end gerne ville opfylde.

4 kommentarer:

  1. Hvor sødt af ham, ja - og lækkert! Jeg har selv en svaghed for både burgere og jordbærmilkshakes fra mågen ;)

    Hvad er status med baby forresten? Stadig "bare", at du bliver sat i gang i denne uge? Jeg er så spændt på jeres vegne for tiden!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, han er altså ret fantastisk! Min svaghed på mågen må jeg indrømme er jordbærmilkshaken, eller - var, for nu kan det da godt være jeg 'bare' skulle få Larsen til at lave sin lækre udgave. :)

      Status på baby er som du skriver, bliver sat i gang i denne uge - vi kender dag og tid, men har valgt ikke at sige noget til nogen ;)

      Kh. Lisa

      Slet
  2. Det hjalp ikke på spændingen, du ;) Jeg gætter på fredag eller lørdag og håber alt det bedste for jer og baby M!

    SvarSlet
    Svar
    1. Eller i dag måske?! Nu?! Jeg glæder mig til at høre fra jer igen!

      Slet