01 juni 2013

Energisk fredag - et indlæg om absolut ingenting.

I går tog jeg turen ind til byen for at finde en gave til ham der Larsen - min plan om en get-away blev hurtigt droppet, efter jeg luftede tanken for ham. Han var ikke helt så interesseret i et Comwell-besøg, så hellere finde på noget andet senere hen. Fair nok. Så egentligt var det meget heldigt at jeg ikke stod og havde arrangeret det hele, hvis han alligevel ikke ville have syntes om det. Nåh, men han kom da med et par ønsker, så i går, da jeg følte mig fyldt med energi (okay, det er også løgn, men mere energi end normalt) tog jeg bussen ind til byen - sammen med alle Odenses unge mennesker der holdt sidste skoledag. Jeg lyver ikke når jeg siger, at dagen bød på forskellige møder med både en teletubbie, soldater, fe'er, håndværkere, skolepiger i alt for korte skoleuniformer and so on. Det var helt uvirkeligt så mange mennesker der var i byen ved middagstid, tør slet ikke tænke på hvordan gaderne havde set ud i aftes, med Open By Night. Anyways, jeg fik købt fine sager til Larsen, og lidt til lejligheden - og en ting til fars dag. Derefter vraltede jeg ud i Føtex, for at hente min gratis Libero-startpakke, men lå de inde med flere - NÆH! "Du tager bare beviset med når du kommer igen" - ja, for jeg kommer også forbi igen, sådan lige. Nåh, må finde et andet sted at hente den.
Fik da samtidig handlet stort ind, til skabe, køleskab, fryser osv. Så nu burde vi kunne klare os noget tid - heldigvis havde jeg fået arrangeret kørsel fra Føtex, ellers var jeg aldrig kommet hjem.
Bonussvigermor skulle komme forbi med et puslebord vi havde haft stående hos dem, så hun svingede lige indenom og hentede mig og alle varerne oppe i byen. Dejligt!

Vi bor lidt upraktisk i forhold til at læsse ting af, og det at kunne parkere i nærheden. Men det lykkedes, og med en sød overbo, der tilbød at hjælpe os ind med alle mine poser, så gik det. Første møde med overboen, kan kun sige jeg fik et godt indtryk. Bonussvigermor var inde og se lejligheden, vi fik en tår at drikke og en snak - og så besluttede jeg mig for at stikke af hjemmefra.
De har så tit sagt at jeg bare skal ringe, så vil de hente og bringe osv. så jeg ikke bare sidder herhjemme og glor. Et super dejligt tilbud, som jeg dog er for dårlig til at tage imod. Men i går eftermiddags gjorde jeg det - Larsen skulle alligevel arbejde til sent. Så jeg tilbragte aftenen hos svigerfar og bonussvigermor og blev forkælet med lækre madder. Jeg blev kørt hjem igen hen på aftenen, tog mig et koldt bad, smed mig på sofaen og så hele to film uden at falde i søvn. Derefter besluttede jeg mig for at gå i seng, til trods for jeg ellers ALTID forsøger at holde mig vågen, til Larsen kommer hjem - så vi lige når at se og sige hej til hinanden. I går var jeg dog alt for smadret, så for åben altandør smed jeg mig i sengen og faldt i søvn. Hvad tid Larsen kom hjem aner jeg ikke - men jeg ved, at jeg håber at se ham i dag - jeg sov nemlig også, da han tog på arbejde i morges. Årh, synes det er liiidt hårdt når han arbejder til virkelig sent og skal op og af sted igen næste morgen. Især hvis jeg så er faldet omkuld, så ses vi ikke.

I dag har jeg ligget i sengen hele dagen, og nydt det gode vejr med åben altandør - bøder en lille smule for aktiviteten i går. Glæder mig altså til det er et overstået kapitel, det med at skulle administrere sine dage alt efter om man skal noget, og om man nu også kan holde til det. Tænker dog lidt at jeg vil have samlet puslebordet, og få det på plads på børneværelset, inden mandag hvor mine forældre kommer og fejrer Larsen og skal se lejligheden for første gang. Men om det bliver i aften, eller i morgen at jeg går i gang, der må jeg melde pas.

2 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt! ;) Det er godt at kunne stikke lidt af en gang i mellem ;)
    Håber snart at jeg får set den der berømte lejlighed :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var hyggeligt med en aften på terrassen :)
      Du skal være velkommen, du kan jo lige give en melding inden :)

      Slet